FANDOM

Бріанна Ешворт
Breanna Ashworth
Dishonored2 BreannaAshworth FULL
Інформація
Куратор Королівської консерваторії
Місце народження Невідомий прапор Невідомо
Роки життя Невідомий прапор
Локація Королівська консерваторія
Перша поява Королівська кунсткамера (місія)
Остання поява Тріщина у всесвіті

Бріанна Ешворт — персонаж гри Dishonored 2. Вона куратор королівської консерваторії Карнаки і відьма, що входить в ковен Даліли.

Біографія Редагувати

Сім'я Бріани була багата, але вона не відчувала себе коханою, оскільки її ростили лише для вигідного сім'ї шлюбу. Не бажаючи бути дружиною людини, яка старша за неї утричі, вона втекла і вперше за все своє життя відчула себе вільною.

Після того, як Даліла була відзначена Чужим, вона використовувала таємні узи, щоб залучити до себе прихильників. Першою на поклик відповіла Бріана Ешворт. Дві жінки, дикі і вільні, бродили по землях Імперії, а після до них приєдналися й інші, які заснували потім ковен Бригморських відьом.

Участь в сюжеті Редагувати

Будучи однією з найближчих сподвижниц Даліли, Бріанна Ешворт стає однією з цілей протагоніста: її необхідно вивести з гри, до того ж, їй може бути відомо, яким чином Даліла стала безсмертною і повернулася зі свого вигнання в Безодню.

Розслідуючи причетність Ешворт до повернення Даліли, з'ясовується, що після зникнення Даліли Бріанна, як і інші відьми, на час зачаїлася, ставши куратором королівської кунсткамери, хоча вона ні на мить не забувала про вірність своїй пані. Коли ж Даліла закликала її на службу з Безодні, Бріанна зібрала вірних союзників — Луку Абеле, Королівського Вбивцю і Кіріна Джиндоша — щоб провести спіритичний ритуал у маєтку Араміса Стилтона і повернути Далилу у світ живих.

Після цього Бріанна повернулася до роботи куратора, але консерваторія стала опорним пунктом для Бригморских Відьом, тоді як сама Ешворт зайнялася захопленням влади над Орденом Оракулів: використовуючи свої таланти і владу над Прірвою, вона впливала на передбачення і коректувала дії доглядачів бажаним для себе чином, і, врешті-решт, викликала підозри намісника Ліама Бірна, а про них, у свою чергу, стало відомо і Меган Фостер.

Бажаючи з'ясувати, яким же чином Даліла здобула безсмертя, протагоніст вирішує забратися в королівську консерваторію і з'ясувати все, що відомо Ешворт. У процесі роботи належить також нейтралізувати і саму Брианну, щоб вивести цю пішака Даліли з великої гри.

Бріанна Ешворт знаходиться у своєму кабінеті на третьому поверсі консерваторії, де спілкується з Далилой допомогою зачарованих статуй. Вирішити її можна двома способами:

Перший спосіб Редагувати

Просто вбити Брианну, діставшись до неї в кабінеті.

Другий спосіб Редагувати

Дослідивши машину на другому поверсі консерваторії, можна виявити записку, в якій йдеться про наслідки включення машини з лінзами, виготовленими Кирином Джиндошем. Після цього можна, до того ж, прочитати ще одну записку в майстерні Брианны, розташованої на другому рівні її кабінету, і там же забрати старі лінзи, які допоможуть розірвати зв'язок Ешворт з Безоднею.

Забравши лінзи, залишається тільки повернутися до машини і, вставивши лінзи в пристрій посередині, запустити машину. Після цього Бріанна з'явиться прямо поруч з машиною і позбудеться своїх надприродних здібностей. Також можна, при бажанні, оглушити відьму і притягти її прямо до машини, хоча це вплине тільки на складність проходження.

Після обробки машиною Бріанна, повністю розчавлена подією, буде сидіти і голосити, так що її можна спокійно обікрасти: при собі у неї цілих два кістяних амулета.

У разі, якщо Бріанна буде усунена нелетальних способом, а Карнака не буде ввергнута в абсолютний хаос, в кінці історії можна буде побачити, як гвардійці заарештовують Брианну.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо протагоніст вирішить розправитися з Брианной через убивство, буде продемонстрована унікальна модель анімації: Бріанна виявиться буквально пришпилена до підлоги мечем, а при спробі втекти отримає смертельний удар в живіт.
  • Відьми в кунсткамері припускають, що Бріанна і Джиндош колись були коханцями, оскільки проводили багато часу разом, тим не менш, це неправда, оскільки насправді ці двоє просто працювали над машиною.
  • Смерть Брианны викличе лють Даліли, і в останній битві та згадає, що бореться, щоб помститися за загибель Ешворт.
  • Якщо зв'язок Брианны з Безоднею буде розірвано, вона стане неагресивної по відношенню до героя, але, тим не менш, будучи атакована, вдарить у відповідь.
  • Відповідно словами Харві Сміта, Бріанна і Даліла — лесбіянки і перебувають у романтичних стосунках один з одним.

Випадкова вікі