FANDOM

Джефф Карноу
Geoff Curnow
Geoff Curnow Render.png
Інформація
Капітан Міської варти
Місце народження Невідомо Невідомо
Роки життя Невідомо — 1837
Локація Вежа Дануолл, Офіс Верховного Доглядача
Перша поява Повернення
Остання поява Верховний доглядач

Джефф Карноу — персонаж у грі Dishonored. Він є капітаном Міської варти і доводиться дядьком Каллісти.

Біографія Редагувати

Джефф, будучи чесною і порядною людиною, домігся звання капітана вірною службою Імператриці. Він прагнув до підтримання порядку, виступав хорошим і відповідальним капітаном для своїх людей, але Верховному доглядачеві Кемпбеллу було невигідно наявність таких людей, як Карноу.

Вперше Джефф з'являється у пролозі, повертається разом із Корво у Дануолл з подорожі по Островах.

Другий раз Карноу можна побачити в місії «Верховний наглядач Кемпбелл». Його племінниця підозрює, що Кемпбелл задумав його отруїти і просить Корво врятувати дядька. Під час місії Корво повинен пробратися в кабінет, де відбудеться зустріч Верховного Доглядача і Карноу. Келих Карноу отруєний, келих Кемпбелла — ні. Можна перемішати вміст (тим самим отруївши обох), поміняти їх місцями, розбити або піти. Прийняти рішення потрібно до того, як проб'є годинник.

Цікаві факти Редагувати

  • Джеффа Карноу озвучує Крістофер Кору Сміт.
  • Мав померлого брата чи сестру, так як Калліста — його племінниця, а серце каже, що Джефф і вона — останні з роду Карноу, що підтверджували її аудіограми.
  • З допомогою Серця можна дізнатися, що одного разу у Джеффа був зв'язок з тівіанським солдатом, і «йому довелося вбити, щоб зберегти секрет».
  • Провернувши невеликий трюк, можна змусити Джеффа вбити Кемпбелла; для цього потрібно вилити обидва келиха з вином, пройти за ними у таємну кімнату Кемпбелла. Потім необхідно відвернути Кемпбелла до того, як він атакує Карноу: плутанина змусить Джеффа обернутися. Побачивши, що задумав Кемпбелл, Карноу атакує його. Однак необхідно пам'ятати, що Джефф абсолютно не обов'язково переможе Кемпбелла, так як обидва в момент бійки знаходяться під управлінням ШІ (якщо використовувати аудиограф, то Кемпбелл завмре, в той час як Карноу вб'є його з одного удару, після чого, не звертаючи на Корво жодної уваги, навіть якщо спробувати з ним заговорити, втече. Зараховується за «порятунок»).
  • Якщо Корво видасть себе і допоможе Карноу перемогти Кемпбелла, той подякує його і скаже, що все одно дізнався Корво, навіть у масці.
  • Якщо Карноу виживе в ході місії «Верховний наглядач Кемпбелл», то пізніше його можна буде побачити в кінцівці з низьким рівнем Хаоса, обіймають племінницю.
  • Джефф Карноу б'ється як офіцер варти, але володіє великим запасом здоров'я.

Випадкова вікі