FANDOM

Калліста Карноу
Callista Curnow
Callista Curnow Render.png
Інформація
Гувернантка Емілі Колдуїн
Місце народження Невідомо Невідомо
Роки життя Невідомо — 1837
Локація Паб «Гонча яма»
Перша поява Збезчещений / Верховний доглядач
Остання поява Лоялісти / Кінець

Біографія Редагувати

Калліста Карноу — є лоялистом і гувернанткою спадкоємиці престолу, Емілі Колдуїн. Її дядько — Джефф Карноу, капітан міської варти.

Калліста вперше була помічена в інтро, поруч з дядьком і майбутнім лордом-регентом. Далі вона зустрічається в пабі «Гонча яма», в якому вона проживає з моменту приєднання до Змови Лоялістів. Коли Корво Аттано доручено завдання щодо вбивства Таддеуса Кемпбелла, Калліста повідомляє йому, що Кемпбелл планує вбити її дядька. Вона просить, щоб Корво завадив Кемпбеллу, оскільки її дядько «хороша людина» і, крім того, останній член її родини.

Після місії «Будинок насолод» (в якій Корво рятує Емілі), Калліста стає гувернанткою Емілі. Вона живе з Емілі в башті «Гончій ямі». Калліста буде іноді повідомляти про стан Емілі, і, якщо хаос Корво буде високий, вона відзначить помітно більш агресивну поведінку своєї підопічної.

Її стан під час місії лоялістів буде аналогічно рейтингом хаосу. При високому хаосі вона буде вбита разом із Уоллес та Лідією. При низькому ж хаосі вона буде помилувана Гевлоком, а потім відкриє двері для Корво. За її словами, вона залишилася живою завдяки тому, що Гевлок «повинен щось її дядькові».

Цікаві факти Редагувати

  • Ім'я Калліста походить від грецького і означає «Досвідчена про убранствах» або «найкрасивіша»
  • Каллісту озвучує Лена Хеді.
  • Якщо Корво нейтралізує Джеффа, але не доставить його у вказане безпечне місце, то Калліста буде вести себе так, ніби він був убитий. (Можна припустити, що інші доглядачі вбили його відсутність Кемпбелла.)
  • П'єро Джоплін часто шпигує за Каллістою поки вона миється, цьому можна перешкодити після викрадення Антона Соколова.
  • Якщо Корво увійде в ванну після того, як зловить П'єро, що підглядає за Каллістою, то він може або вибачитися, або запропонувати приєднатися до неї. В останньому випадку Калліста йому відмовить. Однак, якщо після цього все одно залізти до неї у ванну, то гра завершиться, а на екрані з'явиться напис «Змова лоялістів розпущена через нерозв'язані суперечності» (змова розпалася зсередини)
  • У грі не використовується оголена модель для Каллисты, коли та купається. Замість цього використовується модель «білизни», де вона носить корсет. Контури корсета, а також сандалі на підборах можна побачити з допомогою «Темного зору», або перестрибнути край ванни (вона сяде).
  • Ця сцена містить два з чотирьох випадків, коли Корво сам може вибрати діалог.
  • Так само П'єро фліртував з Каллістою, але з плачевними для нього результатами. Перед місією «Будинок задоволень», П'єро можна знайти у своїй майстерні, веде діалог з Каллістою про «спеціалізованих пристроях», які він розробляв для «Золотий кішки». П'єро зазначає, що у нього є ще креслення, «якщо комусь цікаво», але Калліста з огидою реагує на його слова і відкидає залицяння.
  • Згідно з Твіттеру Харві Сміта, Калліста загинула в морі до початку подій, показаних в Darksiders 2.
  • При грі за Емілі в щоденнику Емілі згадується, що Калліста після подій першої частини ще кілька років працювала гувернанткою, а потім на кораблі почала подорожувати по островах. Через кілька місяців Калліста перестала писати Емілі про свої подорожі.

Серце (цитати) Редагувати

  • Це Калліста Карноу. Вона навчилася захищати себе в цьому підлому місті.
  • Вона і її дядько — останні з родини Карноу.
  • Вона мріє про свободу, про китобійних суднах, що летять по хвилях за морськими чудовиськами! На жаль, вона жінка.
  • Вона така сумна.

Випадкова вікі