FANDOM

Лука Абеле
Luca Abele
Dishonored2 TheDuke FULL
Інформація
Герцог Серконосу
Місце народження Невідомий прапор Невідомо
Роки життя Невідомий прапор
Локація Великий палац
Перша поява Довгий день у Дануоллі
Остання поява Великий палац

Лука Абеле — герцог Серконосу в Dishonored 2, син Теоданіса Абеле, попереднього герцога. На відміну від свого великодушного батька, він пригнічує народ, провокуючи повстання проти своєї влади.

Біографія Редагувати

На початку Dishonored приходить до тронного залу під час п'ятнадцятої річниці вбивства імператриці Джессаміни Колдуїн. Він же представляє присутнім, включаючи і діючу правительницю Острівної Імперії Емілі Колдуїн, Далілу Копперспун, яка претендує на престол, як зникла сестра покійної імператриці. Вони влаштовують переворот, вбиваючи лояльних Емілі підданих, простих громадян та інших, щоб налякати маси і отримати владу. Під час перевороту з'являється безліч мерзенних зрадників, серед яких були представники міської варти Дануолла й навіть капітан варти Мортімер Рамзі. Сам же Лука повертається на Серконос, де починає пропаганду правління Даліли, бажану їй і йому самому.

Політика герцога залишається тією ж - він продовжує порушувати права народу, займаючись лише сліпим збагаченням скарбниці допомогою надмірно посиленої роботи срібних шахт, що виділяють велику кількість пилу, що, в результаті, поширилася на всю Карнаку і призвела до в'янення і руйнувань цілий квартал, тепер занесений пилом шахт. Серконська гвардія підтримує герцога і теж пригнічує простих людей. У підсумку, люди Серконоса стають жертвою терору їх герцога, який не вважається ні з ким.

Останній раз протагоніст зустрічає Луку в його Великому палаці - величній резиденції, побудованої за рахунок виснаження з великою швидкістю шахт і надмірних податків для населення. Обитель герцога знаходиться на одному з берегів моря у Карнаці, на невеликому півострові. Як важлива для держави та герцогства персона, Абеле має власного двійника, схожого з ним лише зовні, але не з герцогськими звичками і характером.

Лука брав безпосередню участь у ритуалі по поверненню Даліли з Безодні, поряд з Кіріном Джиндошем, Брианою Ешворт, Арамісом Стілтоном і Олександрією Гіпатіею, яка була в той момент Королівським Вбивцею. Відіграє ключову роль у знищенні узурпаторши, так як зберігає її власну душу.

Цікаві факти Редагувати

  • Озвучив Персонажа Вінсент Д'Онофріо.
  • Молодший брат герцога був убитий Біллі Лерк.
  • Можливо він закоханий у Далілу.

Випадкова вікі