FANDOM

Ґрістоль — найбільший острів у складі Імперії, її центр. Саме на цьому острові розташована столиця Імперії - Дануолл, де і розгортаються основні події гри Dishonored. До подій гри острів дуже схожий на Англії вікторіанської епохи. Гристоль є найбільш технологічно розвиненим з інших, саме він зміг об'єднати всі острови під одним прапором. Зараз імператорського дому Ґрістоля підпорядковуються всі монархії.

Міста Редагувати

  • Дануолл ("Dunwall") — Столиця Імперії, місто технологій, бізнесу, аристократів, а також злиднів, якщо вийти за межі кварталів особняків. Розташований на півдні острова.
    • Бригмор ("Brigmore") — знаходиться поруч з річкою в районі Матчерхевена. Це садиба аристократів, що розорилися через занепад потреби в деревині, так як світ перейшов з лісу на ворвань після технологічної революції.
    • Нортбенк ("Northbank") — селище на Ренхевені, де розташовані ферми лорду-регента.
    • Ферма Годфрі ("Godfrey's farm") — одна з застав на шляху до Білої Скелі, куди направляються діти, відібрані для посвячення в доглядачі.
  • Біла Скеля ("Whitecliff") — місто на південно-сході Гристоля. Центр Абатства. Місто розташоване на скелястій місцевості, звідки і отримав свою назву.
  • Бейлтон ("Baleton") — місто на західному півострові. Тут виробляється екстракт боліголова.
  • Поттерстід ("Potterstead") — містечко на південно-заході острова, славиться елем і привітністю мешканців. В місяць вітру тут проводиться свято прапорців.[1]
  • Дрисколь ("Driscol") — місто на східному узбережжі Гристоля.
  • Редмур ("Redmoor") — місто на півночі острова.
  • Старий Лампроу ("Old Lamprow") — місто в центрі острова. Не має виходу до моря.
  • Пулвік ("Poolwick") — місто в центрі острова. Не має виходу до моря.

Природа Редагувати

Рельєф острова помережаний пагорбами і долинами. Тут протікає багато великих річок, в число яких входить і Ренхевен. Клімат дуже нагадує Англію — тепла зима і недостатньо тепле літо, у низинах часто збираються тумани.[2]

В рамках фауни Ґрістоля зустрічаються газелі, хижі буйволи і вівці, яких розводять на фермах, отримуючи шкуру, шерсть і м'ясо.[2] На цьому будувалася велика частина економіки і життя острова. Також, мешканці острову виводять вовкодавів, як хороших охоронців. Особливо часто їх використовує орден Доглядачів. Крім того, відомо, що на острові живуть і кролики, які є вишуканою стравою для аристократів.

На Ґрістолі присутні рудники, більшість з яких належить впливовим сім'ям.[2] Відомо, що Бойлам належать шахти, на яких видобуваються кристали.

Історія Редагувати

Ранній період Редагувати

За тисячу років до подій гри на півдні острова розташовувалася зовсім інша цивілізація, поклонявшаяся нині забороненому культу. Від тієї цивілізації залишилося багата спадщина — релігійні обряди, руни і кістяні амулети, вирізані з людської або китової кістки, які знаходять і донині. Також знайдені і руїни міста древніх людей, що стояв за тисячу років до Імперії.

Об'єднання Редагувати

У 1625 році закінчилася Війна Чотирьох Корон і Ґрістоль став провідним островом. Об'єднання отримало назву Острівна Імперія. Першим імператором став Фінлі Моргенгаард I, який утворив Ґрістольський парламент і заснував конституційну імперську монархію.

Літанія Білої Скелі Редагувати

Початок нового століття ознаменувався заснуванням ордена Доглядачів, який люто почав боротися з культистами і прихильниками іншої віри. У 1705-1708 роках відбулася Війна Очищення, яка закінчилася Літанією БілоЇ Скелі. В цей час обірвалася династія Моргенгаардів і на зміну їй прийшов дом Оласкірів (який, судячи по іменах, має тивианське коріння). Швидше за все, це сталося завдяки Абатству. В результаті Сім Заборон стали державною релігією, а сам орден - державною церквою.

Технологічна революція Редагувати

Лариса Оласкир була останньою, і після її вбивства в країні запанувало регентство. Через 2 роки Ейхорн Колдуїн був обраний імператором і Імперія знову заспокоїлася. Настав золотий вік, сталася технологічна революція. При імператриці Джессаміні він закінчився, так як в уряді з'явилися ті, хто хотіли змінити політику держави. Це вилилося у нове вбивство імператриці і подальше регентство.

Регентство Редагувати

Флот Редагувати

Гристоль славиться неперевершеними судобудівниками, майстерними адміралами і славними кораблями. Стати капітаном корабля — мрія практично будь-якого хлопця. Існують цілі династії відомих капітанів, які прославилися в полюванні за піратами і придушенні заколотів.

Більшість кораблів і китобійних суден створені за проектами Антона Соколова. Останні влаштовані так, що розібрати і переробити тушу кита можна ще до прибуття в портове місто, зокрема, в Дануолл.

Кухня Редагувати

  • Гристольский сидр;
  • Віскі «Старий Дануолл»;
  • Персикові тарталетки;
  • Консерви Пратчетта;
  • Імпортні продукти з інших островів;

Посилання Редагувати

  1. Примітні порти
  2. 2,0 2,1 2,2 Острів Ґрістоль (книга)

Випадкова вікі